Boníssima vesprada,com us trobeu vosaltres?,la veritat esque jo molt bé malgrat que batxillerat em cansa un poquet,i jo que protestava i em queixava quan estava a l'ESO per totes les coses que tenia que fer,com es notava que no tenia ni idea del que em esperava,però la veritat esque fins ara tot a anat bé o mes o menys acceptable,no em puc queixar de les notes,però la veritat,crec que tinc que estudiar mes,eixe es el meu problema,sóc molt vaga,massa en diria jo, tindré que començar a tractar amb això,perquè tots sabem que la nota conta i bastant.
Com us haureu adonat m'encanta reclamar per tot,una de les meues tantes virtuts.Dit açò us volia avisar de que ja tinc el llibre i que començaré a llegir'm-ho,aniré contant-us coses a partir de demà o el dissabte,(es suposava que el meu germà n'hi tenia que comprar el llibre).
Açina us deixe un diàleg que em agrada bastant.
''I va ser deixa manera que el lleó es va enamorar de l'ovella''
-''Que ovella mes estúpida''
-''Que lleó mes masoquista i morbós''
No hay comentarios:
Publicar un comentario